A miniszterelnök aktiválja a közösséget.

Bár a közvélemény-kutatások többsége azt jelzi, hogy a Fidesz a közelgő országgyűlési választásokon most vasárnap gyengén szerepelne, Orbán Viktor fokozott aktivitása a Youtube-on, a gyakoribb Facebook-bejegyzések, valamint a Harcosok Klubja és a digitális polgári körök bevezetése arra utal, hogy a kormányoldalon még mindig van rugalmas alkalmazkodási potenciál. Hogy ez az erőfeszítés milyen mértékben lesz elegendő, arra a következő áprilisi választások fogják megadni a választ.
Annyi már most látható, hogy a sokszor eltérő eredményeket produkáló közvélemény-kutatók tavasszal egyetértettek abban: a Fidesznek mozgósítási problémái vannak. A nem kormánypárti intézetek szerint a kiábrándult szavazók a bizonytalanok közé kerültek, vagy néhány százalékuk átpártolt a Tiszához. A kormánypárti Nézőpont Intézet pedig arra hívta fel a figyelmet, hogy bár a Fidesz-KDNP vezet a népszerűségi versenyben, szűkül az olló - a kormánypárti szavazók ugyanis kevésbé aktívak, mint a tiszás választók.
A kormányoldali kommunikációs stratégiákat alakító szakemberek úgy tűnik, hogy ezt a következtetést vették alapul munkájuk során: fő céljuk a kormánypárti szavazók aktivizálása. E feladat ellátására Orbán Viktor a legideálisabb választás, mivel ő a legismertebb és legkedveltebb politikai figura a Fidesz berkeiben, akire a jelenlegi és esetlegesen a korábbi kormánypárti szavazók a legnagyobb figyelemmel hallgatnak. Ennek megfelelően már az augusztusi horvátországi pihenése előtt is intenzíven szerepeltették őt a kommunikációs kampányokban.