Új fejezet kezdődik a Lidl akciós újságjának történetében, hiszen búcsút intünk a megszokott formátumnak. Az újdonság, ami a helyébe lép, igazi meglepetéseket tartogat, és biztosan megosztja majd a közönséget! Részletekért látogass el az Akciós-Újság.hu o


A megszokott formában búcsút int a Lidl az akciós újságjának. Ettől függetlenül nem kell róla lemondanunk, hiszen változatosabb dizájnnal ugyanúgy el fogjuk érni - írja a startlap.

Sokak számára bevett szokás az újság böngészése, mivel a kedvezményes termékek alapján állítják össze akár a heti nagybevásárlás listáját is.

A Lidl heti akciós kiadványa mostantól elérhető az Akciós-újság.hu weboldalon. Ezen kívül papíralapú újságként is megtalálható a boltok polcain, valamint a német áruházlánc hivatalos weboldalán és a Lidl Plus mobilalkalmazásban is.

Így többen már tapasztalhatták, hogy a legfrissebb, július 17-i kiadvány megjelenése eltér a korábbitól: átalakult a formatervezés és a termékek bemutatásának módja is.

Tagolt szerkezet

Az eddigi anyagokhoz képest a legszembetűnőbb változás, hogy a termékek most letisztultabb és áttekinthetőbb formában kerülnek bemutatásra, eltérve a korábbi, zsúfolt, teljes oldalas elrendezéstől. A Lidl emblémájának jellegzetes kék, piros és sárga színei is dominálóbb szerepet kaptak az új kiadványban.

Új fejlemény, hogy az árak megjelenítése terén változás történt: a sárga-piros hátterű téglalap használata már a múlté, ezentúl háttér nélküli formában tálalják az információkat. Az árakat kifejező számok ezentúl élénk sárga és piros színekben pompáznak, ráadásul jóval nagyobb betűmérettel jelennek meg, így még inkább felhívják magukra a figyelmet.

Az árak mellett az akciók érvényességi idejének megjelenítése is jelentős változáson megy keresztül, és sokkal figyelemfelkeltőbbé válik. Míg korábban az oldalak sarkában, a felső részben találhattuk meg az akciók időtartamát, a frissített Lidl katalógusban ez az információ most a lapok tetejére, középre került, kék vagy piros háttérrel, fehér betűkkel kiemelve.

A Lidl promóciós kiadványának megjelenése 2025. július 17-i dátummal módosul, ami egyaránt érinti a nyomtatott szórólapot és az online (webes vagy applikáción belüli) változatot is.

Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy feliratkozz hírlevelünkre! Minden héten friss, izgalmas akciós ajánlatok várnak rád a legnagyobb szupermarketekből. Légy mindig naprakész a legjobb kedvezményekkel!

Tudtad? Facebookon, Instagramon vagy akár Viberen is értesülhetsz legújabb tartalmainkról! Friss hírek, akciók, spórolási tippek, pénztárcabarát trükkök és házi praktikák egy helyen!

Ezt olvastad már? Jelentősen megemelkedett a magyar tojás ára - Megnéztük, hol jelenleg a legolcsóbb! Meglepő: eddig áll el a görögdinnye a hűtőben Csillagjegy, akik semmire sem költenek, mindenen spórolnak

(Fotó: Getty Images)

Jelentősen megnőtt a tojás ára: több mint 25 százalékos emelkedést mutat. a magyar tojás ára....

Fontos, hogy tisztában legyünk azzal, meddig tartható biztonságosan a görögdinnye a hűtőszekrényben.

Ezek a csillagjegyek mindenen spórolnak, semmire sem költenek. Ők a zodiákus koronázatlan királyai és királynői...

Az Air Fryer készülékek egy csoportját hívták vissza, amelyeket közel öt éven keresztül forgalmaztak a boltok polcain. A...

Ez az élelmiszer sosem veszít el frissességéből: biztosan te is megtalálod a saját spájzodban!

A boltok polcain nem véletlenül találkozunk a narancsokkal hálóba csomagolva: ez egy tudatos marketingfogás, amelynek célja, hogy felkeltse a vásárlók figyelmét és ösztönözze őket a vásárlásra. A színes, átlátszó háló nemcsak esztétikai élményt nyújt, hanem praktikus szempontokat is figyelembe vesz, hiszen megkönnyíti a gyümölcs tárolását és szállítását. E mögött azonban a pszichológiai hatás is meghúzódik: a hálós csomagolás azt az illúziót kelti, hogy a termék friss és egészséges, így a vásárlók hajlamosabbak lehetnek a vásárlásra.

Related posts