Egy üdítőmárka merész lépésre szánta el magát, amikor az MI által megalkotott karácsonyi reklámjával felvértezve nekivágott a Coca-Cola dominálta ünnepi piacnak. Az innovatív kampány nemcsak figyelemfelkeltő, hanem igazi frissességet hoz a hagyományos kar


A Coca-Cola igazán merész lépésre szánta el magát, amikor bejelentette, hogy a 2025-ös ünnepi időszakra nem feszíti túl a húrokat. Ehelyett előkapta egy korábbi kampányának elemeit, és a mesterséges intelligencia segítségét hívta segítségül, hogy az idei reklámfilmjeit friss, mégis ismerős köntösbe öltöztethesse.

A döntés nyilvánvalóan hozzájárult ahhoz, hogy néhány százezer dollárt megtakarítsanak, azonban az így készült klipek nem igazán találtak rezonanciára a közönség szélesebb körében. Ezen felül, költői túlzás lenne azt állítani, hogy a Coca-Cola 2025-ös ünnepi kampánya évekkel később is a minőségről fog eszünkbe jutni.

A cukor- és kalóriamentes üdítőkkel operáló Zevia Soda észlelte, hogy a félresikerült kampányban mégiscsak van némi lehetőség. Ennek szellemében reagáltak az MI által készített klipekre, és összeállítottak egy videót, amelyben valódi képeket állítanak szembe a Coca-Cola reklámjának émelyítően mesterséges vizuális világával. Ezt az üzenetet tovább erősítették azzal, hogy hangsúlyozták: ők valóban hiteles, igazi élményt kínálnak a fogyasztóknak.

Be kell vallanunk, hogy ezt a labdát igazán ügyesen sikerült elkapnunk.

Related posts