Az Instagram komoly átalakulások előtt áll, hiszen ambiciózus tervekkel készül, hogy felvegye a versenyt a TikTok-kal az Egyesült Államokban. A célja, hogy új funkciókkal és kreatív lehetőségekkel vonzza be a felhasználókat, miközben megőrzi a saját ident


Adam Mosseri, az Instagram vezetője a héten értesítette a cég munkatársait egy lehetséges változásról. A Meta, az Instagram anyavállalata eddig nem fűzött kommentárt a hírekhez – számolt be róla a BBC.

A TikTok jövője az Egyesült Államokban továbbra is heves viták középpontjában áll. 2024 januárjában Donald Trump egykori amerikai elnök 75 napos ultimátumot intézett a platformhoz, amelyben arra kötelezte, hogy teljesítse egy korábbi jogszabály előírásait. Ez a törvény lehetőséget ad az alkalmazás eladására, vagy akár a működésének megszüntetésére is.

Akkoriban Trump egy 50-50%-os közös vállalkozás lehetőségét is felvetette az Egyesült Államok és a kínai tulajdonos, a ByteDance között, ám konkrét részleteket nem közölt.

A tiltás ellenzői viszont a szólásszabadság védelmére hivatkozva határozottan kiálltak a platform megtartása mellett.

A Meta korábban már próbálkozott egy különálló rövid videós alkalmazással: 2018-ban elindította a Lasso nevű appot, amelyet a TikTok riválisának szántak.

A projekt sajnos nem hozta meg azokat az eredményeket, amiket vártunk tőle, ezért végül úgy döntöttek, hogy leállítják.

Related posts