Kreatív Online - Valóban két váci nagymama kesereg a Facebookon a multik miatt, mert be kell zárniuk a kis butikjukat?

Spoiler: nem. A Szabó Váci Facebook-oldal egy szimpla kínai átverés.
Ha az ember gyanútlanul görget, és az algoritmus épp őt találja megfelelőnek, naponta többször is előjöhet az első látásra nagyon igényesen kivitelezett, minőségi ruhákat és táskákat áruló butik, a Szabó Váci Facebook-posztja. A leírás is catchy: a butiktulajdonosok bejelentik: kész, vége mindennek, nem bírnak a multikkal való harccal és befejezik a bizniszt. Itt a lehetőség, hogy a végkiárusításban még rendeljünk tőlük, ezzel hozzájárulva a nyugodt nyugdíjas évekhez, amit unokáikkal szeretnének eltölteni. Hüpp-hüpp. Az aláírásnál azért kezd gyanús lenni, a két váci nagymama ugyanis Julia & Sofia. Egyik sem tipikusan magyar nagymamanév, de why not? Ne legyünk ilyen korlátoltak, lehet, hogy művésznevet használnak, vagy Zsófi mama és Júlia a vállalkozás kedvéért nemzetközi imázsukat is építették, amíg a csúnya plazák (vagy esetleg a helyi olcsó kínai), el nem vették a kenyerüket.
Tüzetesebben átolvasva, erősen AI-szagú a szöveg, de ez sajnos nem elég, mert a tetszetős portékák láttán sokan mégis belefutnak a csapdába: nincs itt se nagyi, se unoka, se váci butik, csak kínai gagyi.
Az oldal alapos átnézése során rábukkantunk egy névjegyre, amely arról tanúskodik, hogy ez a helyi vállalkozás Vác szívében található.
De az oldal posztjai között scrollolva kiderül, hogy átverés. Bár próbálják az oldal kezelői szorgalmasan irtani a hozzászólásokat, a cikk megírásánál a legfelső kép alatt találtunk egy árva kommentet erről:
A vélemények kapcsán egyre többen hívják fel a figyelmet arra, hogy...
Ez egy AI-jal összerakott hirdetés, ne dőljetek be!