Egyedi és innovatív megoldásként érkezett a székelyudvarhelyi városi applikáció, amely forradalmasítja az ügyintézést. Az alkalmazás segítségével a lakosok könnyedén hozzáférhetnek a szükséges információkhoz és szolgáltatásokhoz, így a mindennapi adminisz


A rendszer működésének hatékonyságát talán a legjobban az bizonyítja, hogy...

A városháza sajtóreferense, Zörgő Noémi elmondta, hogy a pénzügyi kérések – mint például az adókifizetések – mellett számos más ügy is szerepel a listán, ide tartoznak az észrevételek, kérvények és hibabejelentések is.

A 24 ezres adatbázis mindenféle tevékenységet magában foglal - magyarázta a városházi képviselő, hangsúlyozva, hogy ebbe beletartoznak a kifizetések és különböző adminisztratív ügyek, valamint a hibabejelentések és panaszok is. Továbbá kiderült, hogy a beérkezett 15 971 kérés jogi személyektől, tehát cégektől származik, míg a fennmaradó igényeket magánszemélyek terjesztették elő.

Related posts