Új arculatot kap a budapesti Körszálló, amely mostantól egy neves márka alatt működik. A megújulás során a szálloda nemcsak a megjelenését frissíti fel, hanem a szolgáltatásait is modernizálja, hogy még vonzóbbá váljon a látogatók számára.


Az épület új formájában 48 exkluzív, panorámás rezidenciát kínál a leendő tulajdonosoknak, akik már idén megkezdhetik az előjegyzést. A lakók kényelmét egyebek között wellness- és fitneszterület, concierge szolgáltatás, 24 órás biztonsági szolgálat, mozi, tárgyaló, közösségi munkatér és privát bár biztosítja.

A nemzetközi tapasztalatok szerint az ilyen típusú ingatlanok általában 20-30%-os prémium áron kelnek el a hasonló, márkázatlan luxusingatlanokhoz viszonyítva. Az elismert márkák és az azokhoz kapcsolódó bizalom rendkívül erős minőségi garanciát képviselnek, ami jelentősen felgyorsítja az értékesítési folyamatot. A branded residence ingatlanok így különösen vonzóvá válnak a helyi és globális vásárlók számára, akik gyakran presztízsberuházásként tekintenek rájuk.

Évtizedek óta a budai látkép meghatározó eleme a budapesti Körszálló, amely mára erősen leromlott, műszakilag elavult. A Market Asset Management beruházásának célja nem csupán egy modern, prémium lakóépület létrehozása, hanem a teljes környezet rehabilitációja is. Az épület előtti elhanyagolt felszíni parkoló helyén egy új, nyilvános zöld park létesül. A lakók autói egy új mélygarázsba kerülnek, ezzel is növelve a zöldfelületek arányát és hozzájárulva a környék presztízsének és ingatlanértékeinek növekedéséhez. Az értékesítést a Market Asset Management menedzseli, az előregisztráció a lakásokra 2025 szeptemberében indul.

Related posts